The Clique Official Fourms

The New Official Fourms and Site for The Clique Books!


    So, who do you like?

    Share
    avatar
    Ranajet

    Posts : 38
    Join date : 2008-12-21
    Age : 23
    Location : Somewhere on Earth

    So, who do you like?

    Post  Ranajet on Sun Dec 21, 2008 9:25 pm

    So girls, tell us about the guy you like.
    They guy I like is such a dag, he can't tell left from right, and he says strange things like readaholic and bookworm (both of those remarks were aimed at me!) but I don't mind, because he's sweet and friendly...well maybe not sweet, I don't know but he's friendly.
    avatar
    Maemi

    Posts : 68
    Join date : 2008-12-21
    Age : 24

    Re: So, who do you like?

    Post  Maemi on Sun Dec 21, 2008 10:57 pm

    Haha, that's awesome!

    The guy I like is adorable, and he's sweet and friendly. He thinks I'm smart and called me a nerd when he saw my gradecard, but then he said he was just joking =]. He gives me compliments and asks me for help on stuff he doesn't know, and sometimes he'll pretend to copy off my paper...

    Unfortunately, I don't talk to him very much (I talked to him a lot the last day of school before break though!)and there's a lot going on with him right now and...idk, it's complicated.
    avatar
    lizaustin95

    Posts : 116
    Join date : 2008-12-21
    Age : 22

    Re: So, who do you like?

    Post  lizaustin95 on Sun Dec 21, 2008 11:03 pm

    that is so sweet!

    the guy i like likes me back.. he tells me i am perfect and he reminds me of how much he loves me EVERY day!
    and if i put myself down he gets upset and sys the complet opposite!
    he is sooo adorable and he compliments me on everything.. he is just so PERFECT!!
    avatar
    Meredith
    Admin

    Posts : 132
    Join date : 2008-11-17
    Age : 25

    Re: So, who do you like?

    Post  Meredith on Sun Dec 21, 2008 11:31 pm

    ahhh boyss! lol.

    so i went to a party last weekend with my best friend and i only knew her and three other people.
    she knew everyone b/c she used to go to school with them b4 she moved to my school 2 years ago.
    anyways i didnt even know the guy who was throwing it but she introduced me to him and omg he was soo HOT!
    ik, ik that sounds bad! but usually people like that are all self absorbed and just are plain out rude and think there all that but he was not at all like that! i tottly falled for him after talking to him for 2 minutes! lol.
    he was so cute and funny.

    so we literly talked and danced the whole night!
    and then when we left he gave me a little kiss and hug and we traded numbers and he was like dont forget to call me.
    well for three days i didnt call him, i wanted to and all but i was just way busy with school and i kinda wanted to wait and see what he would do first too.

    then my best friend that i went to the party with was like hes been texting me about you non-stop!
    i read all of the like 10 texts he sent her in three days, they were soo cute!

    so finally on wednesday i called him and we talked for like two hours and then on thursday he went to go to boyne mt. with his family for a couple days and hes coming back tonight!

    and tomorrow were gunna go to a park and go sledding! lol.
    so im way excited b/c i cant stop thinkng about him; usually im just more of a flirt with boys but i can see dating him. Smile
    and hes texting my best friend that he might ask me to be his girlfriend tomorrow! Smile eekkk. Razz
    but ill tell you guys tomorrow what happens...
    avatar
    Maemi

    Posts : 68
    Join date : 2008-12-21
    Age : 24

    Re: So, who do you like?

    Post  Maemi on Sun Dec 21, 2008 11:42 pm

    Ahhh, that sounds amazing!

    Lol, that sort of thing doesn't really happen to me xD

    But I hope things turn out well with him =]
    avatar
    Meredith
    Admin

    Posts : 132
    Join date : 2008-11-17
    Age : 25

    Re: So, who do you like?

    Post  Meredith on Sun Dec 21, 2008 11:49 pm

    lol; you gotta make them happen! Razz
    srsly with boys you always gotta ask him for his number you gotta call him. and blahh, blahh, blahh. haha. i guess im just not really shy around boys.


    but yess i really do hope things work out... Smile

    gossipgirl

    Posts : 5
    Join date : 2008-12-20
    Location : florida

    crush

    Post  gossipgirl on Mon Dec 22, 2008 3:08 am

    hes in the same grade as me. he can be an ass sometimes but i think he gets it from his best friend but i know he can be nice when of course he wants too. hes really hot. preppy style.
    avatar
    Ranajet

    Posts : 38
    Join date : 2008-12-21
    Age : 23
    Location : Somewhere on Earth

    Re: So, who do you like?

    Post  Ranajet on Mon Dec 22, 2008 8:45 am

    I don't talk to the guy I like, he's not in my grade, he's not even in my year level, a year younger. I don't know if he likes me, I don't think so, but we make small talk every now and then, it usually ends up so daggy, he called me a bookworm!
    avatar
    Maemi

    Posts : 68
    Join date : 2008-12-21
    Age : 24

    Re: So, who do you like?

    Post  Maemi on Mon Dec 22, 2008 1:44 pm

    Haha, that's cool.
    I normally don't like it when people call me a nerd...
    But I don't really mind that much when they guy I like does it...
    He always says he's joking like right away, it's so cute =]

    Lol, sorry xD
    avatar
    Meredith
    Admin

    Posts : 132
    Join date : 2008-11-17
    Age : 25

    Re: So, who do you like?

    Post  Meredith on Mon Dec 22, 2008 4:24 pm

    im leaving now; wish me luck! haha Razz
    avatar
    Maemi

    Posts : 68
    Join date : 2008-12-21
    Age : 24

    Re: So, who do you like?

    Post  Maemi on Mon Dec 22, 2008 6:35 pm

    Ahhhh, I'm too late!

    Oh well, good luck anyway! xD
    avatar
    Meredith
    Admin

    Posts : 132
    Join date : 2008-11-17
    Age : 25

    Re: So, who do you like?

    Post  Meredith on Mon Dec 22, 2008 8:08 pm

    hey every1 so today was so fun and amazinggg basiclyy!

    and; well i have a boyfriend!!! his name is jason btw. Smile

    im writing about it in my blog and i will let you all see it tomrrow cuz i still have alot to do fixing up my blog and everything. Very Happy
    avatar
    lizaustin95

    Posts : 116
    Join date : 2008-12-21
    Age : 22

    Re: So, who do you like?

    Post  lizaustin95 on Tue Dec 23, 2008 10:45 am

    Meredith wrote:hey every1 so today was so fun and amazinggg basiclyy!

    and; well i have a boyfriend!!! his name is jason btw. Smile

    im writing about it in my blog and i will let you all see it tomrrow cuz i still have alot to do fixing up my blog and everything. Very Happy
    that is super cool!
    congradulations!!
    i am sooo happy for you!!

    nothereanymore

    Posts : 67
    Join date : 2008-12-21

    Re: So, who do you like?

    Post  nothereanymore on Wed Dec 24, 2008 9:22 pm

    CONGRATZ!!!!!! Very Happy
    avatar
    Maemi

    Posts : 68
    Join date : 2008-12-21
    Age : 24

    Re: So, who do you like?

    Post  Maemi on Fri Dec 26, 2008 8:53 pm

    I'm late again.

    But omg congratulations!!!!!!!!! Very Happy Smile Very Happy Smile Very Happy Smile

    nothereanymore

    Posts : 67
    Join date : 2008-12-21

    Re: So, who do you like?

    Post  nothereanymore on Mon Dec 29, 2008 1:51 pm

    me myself and i. Laughing
    avatar
    demmiex22

    Posts : 7
    Join date : 2009-06-29
    Location : easst coasstt

    Re: So, who do you like?

    Post  demmiex22 on Mon Jun 29, 2009 2:06 pm

    i used to like my brothers best friend.. But, he's 18, and i am only 14=/ He comes over a lot, and he's soo cute and funny.. but,he doesnt like me.. most likely.. so yeahh

    AlphaRutuja

    Posts : 3
    Join date : 2009-07-19

    Re: So, who do you like?

    Post  AlphaRutuja on Fri Jul 24, 2009 4:34 pm

    you guys are soooo lucky, the guy i used to like moved to Miami (he's Cuban) and the last memory i have of him was the fact that we kissed at 8th grade prom. Sad

    Sponsored content

    Re: So, who do you like?

    Post  Sponsored content


      Current date/time is Sun Jul 15, 2018 4:20 pm